250 تومان براي هر ساعت قيمت مصوب کارت اينترنت يزد

به گزارش يزدفردا به نقل ازسازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد  ::در نشست مشترکی که در تاریخ ۱۴/۵/۱۳۸۶ با حضور اعضای انجمن شرکتهای اینترنتی ایران (شاخه یزد) و کمیته اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد صورت گرفت، راهکار و رویه قیمت گذاری و ساماندهی کارت های اینترنت در یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس همين گزارش "در این نشست ضمن توجه به کاهش 30 درصدی تعرفه پهنای باند اینترنت توسط شرکت مخابرات و تاکید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر تاثیر کاهش تعرفه بر قیمت نهایی مصرف کنندگان خدمات اینترنت به میزان 10 درصد، مقرر گردید به منظور گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت وافزایش ضریب نفوذ اینترنت در یزد، میزان 15 درصد تخفیف به قیمت اعلام شده در سایت شرکت مخابرات برای تعیین قیمت کارت اینترنت یزد در نظر گرفته شود.

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد در ادامه يكي از مبنا هاي قيمت گذاري را اينگونه بيان نموده اند "لازم به ذکر است در سایت شرکت مخابرات قیمت هر دقیقه اینترنت Dialup معادل 5 تومان (هر ساعت 300 تومان) اعلام شده است که با تخفیفی بیش از 15 درصد قیمت هر ساعت اینترنت Dialup در یزد معادل 250 تومان به ازای هر ساعت مصوب گردید.


همچنین در این نشست در رابطه با نوع سرویس و زمان کارت اینترنت یزد بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد کارت اینترنت متحدالشکل یزد که با مشارکت کلیه شرکتهای ISP یزد تا اول شهريور ماه 1386 در فروشگاه های معتبر و منتخب توزیع خواهد شد، به صورت 10 ساعته و با قیمت نهایی (مصرف کننده) 2500 تومان در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است همانگونه که قبلا نیز در خبرگزاریها و روزنامه ها معتبر فناوری اطلاعات کشور اعلام شده بود، از تاریخ اول شهریور کلیه کارتهای اینترنت متفرقه در یزد که قبل از این تاریخ شروع به استفاده نشده باشند از اعتبار ساقط خواهند شد.

يزدفردا


ساماندهی کارت‌های اينترنت در يزد ساماندهی کارت‌های اينترنت در يزد
تاریخ : سه شنبه 09 مرداد 1386 - قبل‏ازظهر 12:41

 اينترنتي هاي استان خواستار اطلاع رساني دقيق در خصوص سازماندهي كارت ها اينترنت يزد هستند.
تاریخ : چهارشنبه 17 مرداد 1386 - بعدازظهر 09:58



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا